BKT – преміум-партнер баскетбольної Євроліги
Індійська міжнародна компанія BKT, яка виробляє шини для сільськогосподарської, будівельної, індустріальної, гірничодобувної та іншої спеціальної техніки, ще наприкінці 2020 року уклала договір з баскетбольною лігою. Мета партнерства — підвищити впізнаваність бренду в Європі та доторкнутися до найкращих спортивних цінностей та найяскравіших емоцій.
У світі спорту голос BKT звучить усе впевненіше. Індійська компанія стала преміум-партнером баскетбольної Євроліги, організатора двох найпрестижніших європейських турнірів з баскетболу - Turkish Airlines EuroLeague та Кубка Європи 7DAYS EuroCup. У змаганнях за першість змагаються 42 найкращі команди з 14 країн.
Договір із Євролігою розрахований на три роки і діятиме до сезону 2022/23 року. BKT вже представлений з перших матчів 2020 року.
Преміум-партнерство дозволить BKT просувати продукцію бренду через усі канали комунікації, доступні на стадіонах під час ігор Євроліги та Кубка Європи, у тому числі за допомогою світлодіодних табло, відеостін, екранів з функцією відображення телевізійної інфографіки та промоблоків, банерів для проведення інтерв'ю до та після гри , а також у рамках стадіонних заходів. Крім того, рекламні матеріали BKT будуть розміщені на онлайн-ресурсах та в акаунтах Євроліги та Кубка Європи у соціальних мережах.
Баскетбольна Євроліга продовжує низку значних спортивних партнерств компанії BKT. Унікальна стратегія просування бренду дозволила виробнику шин знайти відгук у серцях фанатів шоу Monster Jam, іспанської футбольної ліги La Liga та французької футбольної ліги Ligue 2 BKT, а також Чемпіонату Італії з футболу Serie BKT. Не залишилися осторонь і австралійська ліга KFC Big Bash League і крикетні команди індійської ліги T-20.
BKT розпочала послідовне інвестування у спортивні змагання у 2018 році, що призвело до постійно зростаючої впізнаваності продукції. Цей успішний проект – результат зусиль керівництва та міжнародної команди партнерів, у житті яких спорт завжди займав особливе місце.
«Я щаслива укласти нову угоду. BKT обрала свій шлях: ми перша B2B-компанія на ринку шинної продукції, що співпрацює зі спортивними організаціями, — розповіла Лючія Сальмазо (Lucia Salmaso), генеральний директор BKT Europe. — Преміум-партнерство дозволить нам стати єдиним спонсором спортивних заходів у нашому секторі, розгорнути діяльність на одному з найвизначніших майданчиків та отримати впізнаваність далеко за межами континентальної Європи. Ми сподіваємося, що наша продукція набуде популярності у всьому світі».
«Ми раді бачити BKT у наших рядах і всім серцем поділяємо девіз компанії „Растемо разом“. Спільне процвітання — саме те, на що ми чекаємо від співпраці з усіма партнерами, — поділився Жорді Бертомеу (Jordi Bertomeu), президент та генеральний директор баскетбольної Євроліги. — Шини BKT відомі витривалістю, надійністю, точністю та чудовими результатами. Це ті якості, які наші гравці та клуби демонструють щотижня на баскетбольному майданчику».
Євроліга — найпопулярніше змагання із відданими фанатами, кількість яких уже перевищила 300 мільйонів людей. Кожен сезон гри транслюються більш ніж у 175 країнах та регіонах та залучають до екранів понад три мільярди глядачів. Онлайн-аудиторія Євроліги вражає не менше. Вона постійно зростає завдяки публікаціям в облікових записах команд і гравців.
Партнерство з такою престижною лігою надасть BKT можливість розповісти про свою продукцію по всьому світу та підвищити впізнаваність бренду: задіяні 36 міст у 14 країнах Європи та Середземномор'я.
Цінності відданих фанатів Євроліги з різних країн перегукуються з головними завданнями BKT — міжнародної компанії, що представлена у 160 країнах та веде основну діяльність на території Європи.
«Ми дуже захоплені спортом. Нам подобаються емоції, конкуренція і справедливість, які супроводжують баскетбол — один з найулюбленіших і найпопулярніших видів спорту, — додала пані Сальмазо. — Баскетбольні фанати — неймовірно віддані та захоплені люди. Ми схожі з ними за духом і надзвичайно пишаємося можливістю торкнутися світу баскетболу завдяки такій престижній співпраці. Ми зробимо все можливе, щоб це партнерство стало успішним».
- Оновлена версія програми Bohnenkamp для подачі рекламацій по шинах. Ще швидше, простіше та зручніше!Оновлена версія програми Bohnenkamp для подачі рекламацій по шинах. Ще швидше, простіше та зручніше!
- Незалежний Німецький інститут тестування «DLG» присуджує знак якості «DLG-APPROVED» шинам «AGRIMAX V-FLECTO» VF650/65R42 та VF 540/65R30 компанії «BKT»Незалежний Німецький інститут тестування «DLG» присуджує знак якості «DLG-APPROVED» шинам «AGRIMAX V-FLECTO» VF650/65R42 та VF 540/65R30 компанії «BKT»