Чому дорожчають шини, камери та диски? Сировина, сталь, фрахт і інші чинники, що впливають на вартість.
З початку цього року спостерігається постійне зростання цін на міжнародних ринках сировини, а також різке зростання витрат на логістику.
Каучук та інші компоненти
Ціни на каучук на світовому ринку до березня досягли максимуму з 2017 і склали 2 USD за кілограм. Експерти припускають, що до 2025 року каучук може подорожчати до 5 USD за кілограм. Незважаючи на зростання цін, експерти прогнозують можливу нестачу натурального каучуку, пов'язану з природними факторами в країнах-виробниках, проблемами з доставкою, а також з прагненням виробників закупити сировину про запас, не чекаючи подальшого загострення ситуації.
Інші компоненти, що використовуються у виробництві шин і камер, включаючи синтетичний каучук, також стрімко ростуть в ціні, що викликано подорожчанням сталі, нафти і продуктів її переробки.
Сталь
Ціни на сталь на світовому ринку в цьому році досягли максимуму за 12 років.
Фрахт
В кінці минулого року різкого зріс попит на контейнерні перевезення між Китаєм і США і знизився попит на експорт з США, що призвело до дефіциту контейнерів і суден як на цьому напрямку, так і в загальносвітовому масштабі. Брак контейнерів і місць на транспортних судах створила глобальну кризу й істотно збільшила тарифи морських контейнерних перевезень. Якщо в грудні 2020 року вартість фрахту для контейнера з умовної середньої вартістю 35 000 USD становила 10-13% від вартості контейнера, то в червні 2021 року вона піднялася вже до 30-40% від вартості.
За оцінками логістичних операторів в короткостроковій перспективі значних змін у вартості перевезень очікувати не доведеться.
Вищевказані фактори призвели до того, що всі світові виробники шин, камер і дисків змушені підвищувати ціни на свою продукцію, намагаючись компенсувати збільшені витрати на сировину і різке зростання ставок морських перевезень, намагаючись зберегти рентабельність виробництва. Деякі компанії зробили це вже кілька разів протягом року і, цілком можливо, що це ціна на продукцію буде продовжувати рости і надалі.
Ситуація, що склалася робить неминучою коригування цін, в тому числі і з боку нашої компанії, проте ми як і раніше будемо пропонувати нашим клієнтам краще на ринку співвідношення ціни і якості, а також постійну доступність продукції на наших складах. Як тільки ситуація на ринку контейнерних перевезень нормалізується, ми обов'язково відреагуємо відповідним коригуванням ціни.
Якщо у вас є які-небудь питання, будь ласка, звертайтеся до нас.
- Оновлена версія програми Bohnenkamp для подачі рекламацій по шинах. Ще швидше, простіше та зручніше!Оновлена версія програми Bohnenkamp для подачі рекламацій по шинах. Ще швидше, простіше та зручніше!
- Незалежний Німецький інститут тестування «DLG» присуджує знак якості «DLG-APPROVED» шинам «AGRIMAX V-FLECTO» VF650/65R42 та VF 540/65R30 компанії «BKT»Незалежний Німецький інститут тестування «DLG» присуджує знак якості «DLG-APPROVED» шинам «AGRIMAX V-FLECTO» VF650/65R42 та VF 540/65R30 компанії «BKT»